neděle 7. května 2017

Co dát maminkám ke svátku?

Zcela upřímně přiznávám, že mamince většinou pošlu smskou přání a hotovo. Ale letos jsem se zamyslela a říkala si, co by si ona sama vybrala z NOTINA, kdybychom si na tento svátek hrály?

Zavolala jsem ji, sedly ke skypu a ejhle, mamička, vybírala jako divá :-)

Takže tady je mých, vlastně jejích, pár doporučení. Jen upozorňuji, že moje maminka má přes šedesát let a na serepetičky typu mejkap, stíny a jiné blbosti ( její slova) si nepotrpí.



ELIZABETH ARDEN


Lásku k Elizabetce ( jak ji familierně říkám já) máme společnou. Tato vůně je tak neskutečně ženská a luxusní jako žádná jiná. Já ji mám tak moc ráda, že jsem na ni psala samostatný článek ( tady). Takže tohle byla její první volba. Koupit můžete tady, KLIK.

SOAPHORIA


Tento výrobek by brala na moje doporučení. Měla jsem jinou vůni (klik) a byla to jedna z nejlepších věcí, kterou jsem kdy měla. Maminka má suchou pokožku a tohle by ji udělalo obrovskou službu. Takže volba číslo dvě byla jasná. Koupit můžete tady KLIK

RYOR


Když jsme stránky projížděly a ona spatřila značku Ryor, byla vyloženě nadšená. Tu si kupovala kdysi dávno a moc ji vyhovovala. Tak proč ji nezkusit znovu? A hned celou sadu. Koupit můžete tady, KLIK.

YANKEE CANDLE


A tohle je moje osobní doporučení pro maminky. Svíčky YC jsou velmi oblíbené. Moje maminka ji nikdy neměla a nikdy by za ni tolik peněz neutratila. Ale já vím, že by byla moc překvapená jak krásně voní. Vybrala bych konkrétně tuhle vůni, protože je nádherná, nevtíravá, přitom intenzivní a svěží. Koupit můžete tady, KLIK.

To jsou naše tipy pro maminky. Letos nebudu posílat sms, pojedeme za ní s kytičkou a překvapením z NOTINA :-)

Pokud byste se chtěli podívat na další tipy, klikněte SEM.

Přeji všem maminkám hodné děti, partnery, zdraví, štěstí a životní optimismus.


5 komentářů:

  1. Pěkný článek, také mě to oslovilo. Kdy přesně je den matek?? jsem ted z toho zmatená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně za týden, 14.5. Je to vždycky druhá neděle v květnu :-)

      Vymazat
  2. Ta kosmetika od Ryoru vypadá opravdu skvěle. Moji mamince bude muset stačit přání, protože bydlí dost daleko. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná inspirace, se svíčkou YC souhlasím. Moje mamka by si ji taky přála. Miluje jejich vosky :)

    14. 5. 2017 | Den matek

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé tipy, i když moje máma má má "svoji" kosmetiku, kterou si kupuje přímo od kosmetičky, tak já s ní jako s dárky dost šetřím. Ale svíčka je zajímavý nápad - máma by si ji taky za ty peníze nekoupila, přitom má svíčky ráda.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.