sobota 1. října 2016

SOAPHORIA - body suflé Kořeněný pomeranč


Eshop Krásná každý den zná snad každá beauty blogerka i každý, kdo se zabývá přírodní kosmetikou. Já měla to štěstí, že jsem se mohla seznámit s pár produkty tohoto obchůdku, který vede moje jmenovkyně Míša. 

O očním krému DULCIA jsem psala TADY.
A o jílové masce NUTRIPHORIA, TADY.

A dnes budu psát o dalším produktu, který mě naprosto okouzlil. Je od slovenské firmy SOAPHORIA.

KOŘENĚNÝ POMERANČ - tělové suflé
Klik



Vlastně bych mohla napsat tisíckrát MILUJI HO a nejspíše by bylo řečeno vše :-)
Rozhodně si ho zamilujete na první pohled, protože retro sklenička ala zavařovačka našich babiček vás prostě okouzlí. Je vzduchotěsná, takže nic neunikne ven ani dovnitř ( například vzduch).
Další pomilování hodnou skutečností je, že neobsahuje chemické a konzervační přísady a živočišné tuky.
Pro milovníky přesných informací je zde složení:




A nyní se dostáváme k naprosto neskutečné vůni, která je tak autentická, že neinformovaný jedinec by si ji klidně namazal na palačinky. Fakt. Představte si pomeranč se skořicí a trochou zázvoru....přesně tak to voní. Není tam nic víc a nic míň. Já se natřu, přiznávám, že i na obličej a opájím se vůní, která se mi motá kolem hlavy. Jsem možná jako blázen, když slastně mhouřím oči, abych vnímala tu libou nádheru, ale nemůžu si pomoct.

A nakonec konzistence....suflé, prostě nadýchaný obláček, který se vám rozpouští teplem, působícím z vašich prstů. Naberete, rozetřete, ucítíte mírné zahřívání ( nejintenzivněji na obličeji), na pokožce se dělá vláčný povlak, který za chviličku vsákne a vstřebá se do pokožky, která zůstává vláčná a voňavá. A to i díky bambuckému máslu a kokosovému oleji.
Můj večerní rituál, který miluji.



Aaaach, já nechci aby mi došel.....ale už ho mám na dně.
A chci vyzkoušet další z této řady, protože pokud i ostatní voní ( já jsem hlavně přes vůni) jako tento zázrak, tak budu mít každý večer krásný :-) 
Děkuji Vám, Míšo z KRÁSNÁ KAŽDÝ DEN za tuhle možnost. 

3 komentáře:

  1. Haha, zrovna jsem si tam včera objednávala nějaký produkty. Škoda, že jsme si tento článek nepřečetla dříve.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som mala doma levanduľové suflé, a bolo fakt skvostné. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám krasnakazdy den eshop velmi rada. :) Tiež som chcela vyskúšať telove sufle, kedže s týmto ešte nemám skúsenosť, ale bohužiaľ dnes mi oznámili, že menia web a preto si budem musieť počkať na ďalšie produkty. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.