čtvrtek 23. března 2017

Přírodní kosmetika INSIGHT

Dostala jsem k vyzkoušení přírodní šampón a masku na vlasy od firmy INSIGHT, kterou můžete najít na stránce SPABOX.

Jedná se o italskou kosmetiku, která jde přírodní cestou.


ŠAMPON - tady


Má hloubkově čistit a zabraňovat pokožce hlavy tvořit nadměrný maz. Obsahuje tea tree, levanduli, grapefruit, mátu....
Hned na úvod chválím za pumpičku. Je to neskutečně šikovné, protože ve chvilce kdy máte hlavu skloněnou, v očích vodu a chcete otevřít běžný šampon, to je mnohdy nadlidský úkol. Tady uděláte pump, pump a je to. Velké plus.
Dlouho jsem přemýšlela co za aroma mi malinko vadí. Šampon totiž nevoní klasicky sladce nebo bylinkově nebo co já vím....má specifickou, mírně desinfekční vůni. A pak jsem na to přišla, je to tea tree, které dělá ono aroma. Takže nečekejte nádhernou vůni, která se ve vlasech dlouho udrží.
Co mě dost štvalo je, že po první dávce šamponu vůbec nepění. Takže vlasy jakž takž prohrabu, spláchnu a dám druhou porci. Tady už pěna je, ale zase nevydrží dlouho. Já vím, že tohle přírodní šampony dělají, takže to neberte jako mínus, ale prostě jsem to chtěla zmínit.
To, že po umytí jsou vlasy drsné a hrubé jako žíně asi psát nemusím, to dělají snad všechny šampony bez silikonů. Musíte použít kondicionér nebo masku.
Po umytí opravdu cítíte, že šampon obsahuje mentol. Bude vám zima na hlavu :-) Chápete co myslím? To bude výborný efekt v létě.  
Po uschnutí jsou vlasy lesklé, ale nic jiného než u jiných šamponu, jsem nezaznamenala.
Takže za mě průměr, ale jen pro to nepěnění a hrubost vlasů po umytí.
Cena: 238.- / 500 ml
MASKA - tady


Tuto masku jsem používala po každém umytí výše zmiňovaným šamponem. Je výborná. Ale postupně....
Obsahuje meruňkový extrakt, kukuřičný a slunečnicový olej, citronový extrakt.
Krásně voní, vlasy jsou po ní hebké a nadýchané. Stačí nanést, nechat asi 5 minut působit a opláchnout.
Vlasy, které jsou po umytí šamponem hrubé a drsné, tato maska krásně zjemní a uhladí.
Rozhodně doporučuji.
Cena: 149.- / 250ml

BALISTIK - tady


Krásná bombička do koupele s vůní medu, mléka, olejem z ylang ylang a šalvěje.
Moc příjemná věc, která obarví vodu a krásně voní. Bylo velmi příjemné ležet v takto ošetřené vodě. Navíc pokožku příjemně provoněla a hydratovala.
Doporučuji.
Cena: 70.-

Co mě ještě zaujalo na eshopu SPABOX je to, že zde můžete koupit i značku Inecto nebo Original source což je veganská kosmetika, která není úplně běžně k dostání a navíc ji tam mají za pár kaček.
To je můj tip.

Napište mi jestli používáte přírodní kosmetiku. Jaké s ní máte zkušenosti? Budu se těšit na každý komentář.





3 komentáře:

  1. Ten šampon bude opravdu super na léto. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, četla jsem Váš článek, který mě zaujal. Měla problém s vypadáváním vlasů,tak jsem podstoupila zahuštění vlasů na této klinice,tak mi bylo doporučeno, abych používala kvalitní vlasovou kosmetiku. Tak chci vyzkoušet tuto konkrétní kosmetiku řady INSIGHT. Čauky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak o této značce jsem teda ještě neslyšela. Každopádně ale díky za tip. Pokud na to někde narazím, tak určitě vyzkouším. Jsem vlastně hrozně ráda, že je ta přírodní kosmetika dnes tak snadno k dostání. Mají to prakticky všude. Já jsem si teď třeba hrozně oblíbila věci od české značky Biooo - https://www.biooo.cz/bio-kosmetika/ To je podle mě kvalita. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.