sobota 25. března 2017

GLANC BOX: březen 2017

První letošní GLANC BOX. Nemohla jsem odolat..... Box jste si mohli objednat za 299.- Na konci článku je celková cena produktů.




DOVE


Sprcháče od Dove mám ráda. Nejraději ten úplně původní, podle mě má nejhezčí vůni. Ale tohle....to je tak krásná, hutná, teplá, sladká vůně, že se nemůžu dočkat až ji použiji. Holky, minimálně si k ní v drogerii čichněte.


Šampon z téže řady. Opět vyzdvihuji vůni. Jsem zvědavá, jestli bude cítit i z vlasů. Až tuto vůni někde očicháte, dejte vědět jestli vás taky tak okouzlila.

FA


Kdo by neznal legendární "fáčko"? Přežilo sedmnáctý listopad, nástup stovek nových značek na trh a je pořád oblíbené. Pro nás, které jsme ho ukořistily někde ve východním Německu a pak machrovaly před ostatními, je to nostalgie :-) Velice příjemná vůně. Mimochodem, sebrala mi ho dcera....asi chce taky machrovat.

GARNIER



Právě používám micelární vodu z té samé řady a je výborná. Na gel jsem už pár názorů četla a byly velmi kladné. Tak uvidím...

SIGNAL



Znovu napíši moudro mého stařičkého zubaře: "Nejlepší pasta je ta, která je na kartáčku." Ano, věřím tomu, že záleží na technice čištění, ne na druhu pasty. A na vybělení zubů pomocí pasty na zuby nevěřím. Nicméně past na zuby spotřebováváme hodně, takže - proč ne?

K2R 


Tuto značku neznám. Ale velmi ráda vyzkouším a dám vědět. Znáte někdo tento čistič?


A to je všechno. Jak se vám box líbí?

Celková cena: 476 .-


4 komentáře:

  1. Tenhle box bych brala hned :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš, já byla z vůně šamponu a sprcháče trochu na rozpacích - na přičichnutí se mi zdá hodně sladká. Ale třeba to při používání bude jinak.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě zaujala ten Garnier micelární gel :) Měla jsem dřív podobný produkt od Lirene, a nebyl špatný.. docela mě překvapill :)

    OdpovědětVymazat
  4. Box se mi taky výborně trefil do noty :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.