sobota 17. března 2018

10 NEJ: Únor 2018

Únor - můj měsíc, který mnoho lidí nemá rádo. Vždycky mi to bylo líto, protože já ho mít ráda musela. Vždyť jsem se v něm narodila. Je vůbec takový odstrkovaný....i těch dnů má nejméně.

Ale je i zvláštní. Jediný měsíc, který má jednou za 4 roky jiný počet dnů. 
Mám únor ráda, protože bez něj by byl rok kratší :-)

1. KNIHA

Vlk samotář


Že mám Jodi ráda netřeba psát. Kdo by neměl? Její vypravěčské schopnosti jsou neuvěřitelné a schopnost nahlížet do duší lidí ještě více.
Vlk samotář je první knihou, kterou jsem od ní četla. Je výborná. Více o ní TADY.


2. FILM

Nic nás nerozdělí


Rok 2004... .tsunami...Thajsko....Příběh o tom, že zázraky se dějí. Mladá rodina je na exotické dovolené v Thajsku. Co se tam stalo všichni víme.
Máma, táta a dva chlapci...opravdová rodina, opravdový příběh. Podívejte se a napište mi, jestli jste taky měli mokrý kapesník.

3. PÍSEŇ

EVA FARNA - Vánoce namíru


Neustále si broukám písničku zcela neaktuální, protože je vánoční. Nevím proč ji právě teď, když se blíží jaro, nemůžu dostat z hlavy. Je krásná.....

4. UDÁLOST

MOJE NAROZENINY


Zase je mi o rok víc :-) Ale já to nijak tragicky neprožívám. Je mi v tomto věku hezky. Mám krásný vztah s manželem i dětmi. Jsme všichni zdraví...co víc si přát?

Dort ze sýrů a pod ním kniha...poznáte ji?

5. RECEPT

VÍKENDOVÉ PEČENÍ

www.vikendovepeceni.cz

Rozhodla jsem se dát sem recept od mé oblíbené foodblogerky, která peče neuvěřitelně a já se na jejím blogu ráda inspiruji. Tyto krásné tartaletky mám v plánu péct brzy, protože citrónové náplně miluji. Recept je TADY.

6. VÝHRA

ČASOPIS COSMOPOLITAN



Přišel mi balíček a já netušila proč...PR balíčky mi nikdo neposílá, nejsem známa blogerka atd. A ona je to výhra z Cosmopolitanu 👍🏻Přemýšlím, kdy naposledy jsem ho četla....v letadle na dovolené, minulý rok v červnu 😁No, to šla ta výhra dlouho. Ale jelikož jsem o ní nevěděla, velmi mile mě překvapila. Jde o značku Deborah Milani a obsahuje lak na nehty, makeup, řasenku a rtěnku.

7. KOSMETIKA

 VICHY



Nemůžu jinak, ale já miluji krémy od Vichy. Na Vánoce jsem dostala tuhle dvojku, denní a noční krém, Liftactive. Už jsem je kdysi měla a dokonce na ně psala samostatnou recenzi ( TADY). Tehdy i nyní jsem moc spokojená. Mám spíše suchou pleť, 40+. Všem ženám stejného typu DOPORUČUJI :-)

8. TIP DO DOMÁCNOSTI

Jak udržet květiny ve váze co nejdéle krásné


Vím, že těchto tipů známe všechny mnoho. Ale fungují doopravdy? Zkoušely jste, milé dámy, tak jako já, přidat ke květinám špetku cukru? Nebo naopak soli? Já ano. A fungovalo to? Mně tedy ne.

Ale jeden trik funguje doopravdy. Základem je seříznout ( ne odstřihnout :-))stonky šikmým řezem. A pak přidat do vody špetku kyseliny citronové.

Ono to fakt funguje.



9. COKOLIV

PŘESTAVBA BYTU

Letos, konečně, snad dopadne přestavba našeho bytečku. Chci vyzdít bytové jádro, udělat koupelnu a wc dispozičně trochu jinak. Dále vyměnit dvě místnosti - tam kde je kuchyně chci ložnici a obráceně. Takže vcelku velké zásahy. Proto bych ráda architektku, která by mi poradila, zda tak jak to chci, to vůbec jde. A nemůžu žádnou sehnat, takže mi všechno vázne :-(
Budu ráda za každý tip či radu k tomuto tématu. Jaké máte zkušenosti s firmou? Odkud jste si pořizovali kuchyni a odkud určitě ne....Pište :-)


10. CITÁT

Člověk je zrozen proto, aby žil, ne, aby se připravoval na život.
                                                                                               Boris Pasternak

Děkuji všem kdo čtou můj blog. Ještě více děkuji těm co komentují, protože to je největší odměna. Mějte se krásně.

9 komentářů:

  1. Skvělý únor, Míšo :) Na film Nic nás nerozdělí jsem nedávno dostala tip od kamarádky, takže se taky chystám shlédnout. A tobě díky za tip na foodblog, vypadá moc dobře, hned ho prošmejdím. Přestavbu nezávidím, my po stěhování ještě nemáme vše v cajku a to je to už tři měsíce. Ale přeji, ať to dopadne podle tvých představ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten foodblog je fakt výborný. A stěhování....naštěstí jsem ho nikdy nezažila :-)

      Vymazat
  2. Šikovný únor jsi Míšo měla :o), já mám ráda vlastně každý měsíc, sice ty letní trochu více, ale každé období má něco hezkého v sobě. Vichy jsem používala, krémy mi opravdu "seděly". Dávám občas ten cukru, zdálo se mi, že to funguje, ale - však víš, může to být jenom dojem :o). S kys.citr. jsem nezkoušela. Přestavbu nezávidím, nás čeká jenom tapetování a malování a stále jsme ještě nezačali (děláme si sami).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My přestavbu odsunovali dva roky, ale letos do toho jdeme. Na jednu stranu se moc těším, na druhou se trochu bojím.

      Vymazat
  3. Tyhle shrnují články mám ráda, takže jsem si s chutí početla.
    Do kytek občas sypu sáček, který někdy přidávají v květinářství, ale jestli to má nějaký velký účinek, to si netroufám tvrdit.
    My bychom potřebovali up-date obýváku, včetně vymalování, ale nevím, jestli se k tomu dokopeme. Asi bych už zvažovala i nový nábytek, ale zatím jsem ještě ani nezačala hledat jaký...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stani, hned po přestavbě zmodernizujeme i obývák a chodbu a pokojík dcery. Takže up date celého bytu :-)

      Vymazat
  4. Míšo, hezké shrnutí února a tolik zajímavých zážitků. Přeji, ať se přestavba bytu podaří dle představ. A ještě dodatečně vše nej k narozeninám.
    Hezký víkend D.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné ohlédnutí za celým měsícem. Je pravda, že já ho moc ráda nemám. Ale v únoru má narozeniny dcera i maminka, tak si ho vždy rodinnou oslavou zpříjemníme.

    OdpovědětVymazat
  6. Každý měsíc má svoje. Asi víc preferuji měsíce letní, ale v každém období je něco, co je pěkné. Tvoje ohlédnutí za únorem je takové optimistické, pěkné. A o tom to je.
    Přeji, aby se přestavba vydařila.
    Název výše uvedené knihy jsem si zapsala a v knihovně se poptám. Vypadá že je čtivá.
    Hezkou neděli a příjemné i další dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.