středa 27. prosince 2017

VOSKY od Kouzelné víly

Žila byla jedna paní, která se rozhodla vyrábět vosky. A ne jen tak nějaké obyčejné, ale voňavé.
A já mám to štěstí, že jsem je mohla vyzkoušet.

Jak vidíte Kouzelná víla mi jich poslala kopu :-)



Už při rozbalování balíčku jsem cítila směsici vůní.....Pak na mě vykoukly krásné obaly a nakonec jsem si přečetla kouzelné názvy.


Trochu suché teorie, která je ale potřeba :-)
Jedná se o 100% sojové vosky, které neobsahuji ropné, parafinové ani včelí produkty. Vosk splňuje kriteria Košer certifikátu. Není testovaný na zvířatech a při spalovaní neuvolňuje škodlivé látky.
Hotový vosk má 20g, voní intenzivně  4 hodiny, výdrž má až 8 hodin.

A navíc ta cena....20.- nebo 30.-


Zatím jsem vypálila 2 vosky.

Prvním se jmenuje SKOŘICOVÉ PERNÍČKY


Mám vůbec popisovat jak voní, když to má přímo v názvu? :-) Jemně kořeněná, sladká vůně se mi rozlinula po bytě a dokonce až na chodbu před byt. Vlastně jsem ani nemusela péct vánoční cukroví. Stačilo by zapálit tento vosk a každý by věřil, že právě vytahuji z trouby perníčky.


A tím druhý voskem je ČAROVNÁ ZIMA


Tady cítím zvláštní směsici sladkosti, malinko koření a snad i jablíčka....moc příjemná vůně.

A právě teď mi v bytě voní vosk s názvem POD PEŘINOU


Je to taková hutná vůně plná marcipánu, vanilky a něčeho co nedovedu specifikovat :-)

S Kouzelnou vílou se můžete spojit přes její FB stránky, TADY a dohodnout se s ní na konkrétní vůní nebo si můžete vymyslet jakou chcete a ona vám ji vytvoří :-)

Ale nemyslete si, Kouzelná víla nevyrábí jen vosky, ale i svíce v různých designech. Mrkněte se na její stránky a uvidíte, že si vybere každý.

A jelikož mi vosků víla poslala dost, určitě se některý objeví v mé novoroční giveaway, kterou brzy vyhlásím :-)
Tak sledujte můj blog, ať vám nic neunikne.

A jí děkuji Kouzelné víle za možnost vyzkoušení voňavé krásy.



Na její FB stránce jsem objevila obrázek popisující jednotlivé vánoční vůně. Tak mrkněte.




7 komentářů:

  1. Já vosky vůbec nepoužívám (jediný, který jsem kdy měla, jsem vyhrála u tebe loni v GA), do aromalampy dávám vodu a do ní vonné olejíčky. Ale možná ke Kouzelné víle kouknu a něco vyzkouším...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používám všechno :-) Střídám to - jednou vosk, pak olej, pak svíčku....

      Vymazat
  2. Tyto vosky vůbec neznám, takže děkuji za tip :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, tak ty vypadají skvěle. Mají krásné obaly a musí krásně vonět. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. S vosky trochu bojuju. Zkoušela jsem Yankee a i když dám menší kousek, nevypálím ho a potom už nevoní. Co dělám špatně? To by mě zajímalo :D Tyhle vypadají krásně a i to balení a názvy zaujmou :) Přeji krásné, voňavé večery :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.