neděle 17. prosince 2017

Tajemství okýnek: 7. - 12. 12.

Pokračujeme v druhé šestici. Pokud jste neviděli tu první, klikněte SEM.


7. 12


Cestovní balení sprcháče od Toni Gard. Krásně voní a na dovolené bude jako najité.
8. 12. 


Konturovací tužka, která se nádherně hodí k lipsticku, který jsme odkryli 1. 12. Je měkká a moc hezky se s ní vykresluje kontura rtů.

9. 12. 


Šumivá tableta do koupele se hodí, protože vanu si napouštím velmi zřídka a právě v tomto zimním období. Přijde její čas.....

10. 12.


Z první desítky je tohle top....Krásný miniflakonem s vůní od Ariany Grande. Je to vůně ovocná, šťavnatá, ženská. Moc se mi líbí a vy můžete mé nadšení sledovat v minividejkách na mém IG Siraelxy :-)

11.12.


V jedenáctce jsme objevily gumičky do vlasů, tzv. telefonní šňůry. Ty mi zabavila dcera. Jak vidíte byly tam 3 kousky.

12. 12. 


V dalším okýnku se ukrývala maska na obličej. Právě dnes jsem ji požila a můžu říct, že je výborná. Pleť po ní je hydratovaný, vyživená a taková...plná. Rozhodně stojí za vyzkoušení.


A co bylo dál?

Počkejte do příští neděle......


2 komentáře:

  1. Já otvírám kalendář u YR a jsem z výrobků opravdu nadšená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ćtu tvůj blog pravidelně, ale první díl o kosmetickém adventním kalendáři mi utekl - musela jsem se k němu vrátit (díky za snadnou cestu pomocí prokliku). Vypadá to zajímavě, ale asi zůstanu věrná svým čajovým ;-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.