sobota 9. prosince 2017

SPOTŘEBOVÁNO: Listopad 2017

Listopad....to už je co by kamenem dohodil Nový rok :-) 
Letos byl chladný a sněhový. Doufám, že to neznamená, že prosinec bude teplý a deštivý.

A co jsem spotřebovala?


Není toho moc, řekla bych průměr....

BALEA


Lak na vlasy - hezky voní, dělá co má, vlasy neslepuje a stojí pár korun. Kupuji ho často a můžu doporučit.
Cena: 30.-

Gel na holení - naprosto dokonalý gel, který se po nanesení mění v jemnou, ale pevnou, pěnu. Rozhodně doporučuji.
Cena: 40.-

PAPILION, YVES ROCHER


Tekuté mýdlo - koupila jsem si ho na e - shopu drogeriezde, článek o nákupu TADY. Používala jsem na ruce. Krásně voněl, stojí pár korun a myje :-) Vyzkoušejte ho.
Cena: 33.-

Sprchový gel - značku YR mám ráda. Vůni verbeny miluji, ale tento produkt nemůžu doporučit. Respektive můžu, pokud neočekáváte, že bude vonět jako verbena. Což já očekávala. Dobře hydratoval, ale já se jednoduše nepřenesla přes to, že voní kořeněně a neverbenově :-)
Cena: 139.-

SURYA BRAZIL, VITALITY by MY


Pleťový a hydratační krém s kakaem - co říct k tomuto produktu? Níže je fotka toho jak vypadal, když jsem ho rozbalila. Byla oddělena tuhá složka od tekuté. Celé to vypadalo jako puding a zvláštně to vonělo. Napsala jsem prodejci a bylo mi odpovězeno, že to je v pořádku. Já se to s obavou rozhodla použít. Krém byl lepivý, neměla jsem pocit, že pleti prospívá. Proto jsem ho přestala používat a zapomněla na něj. Po cca roce jsem ho našla, voda se vypařila a zbyl tuhý krém, který jsem vypotřebovala na nohy :-( Takže doporučit nemůžu.
Cena: 680.-

Nevoňavá pudingoidní konzistence krému mě nezaujala

Krém pro rozjasnění pleti - toto cestovní balení bylo skvělé. Krém má lehoučkou konzistenci, rychle se vstřebává a pleť je hezky hydratovaná a svěží. Na léto určitě doporučuji.
Cena: plné balení cca 380.-

FARMONA


Sprchový peeling  - holky, tohle je pro mě objev roku. Můj první sprchový peeling. Hezká pomerančová vůně, krystalky jsou tak akorát velké, aby vám dobře odstranily odumřelou kůži. Navíc se pomalinku rozpouští v jemnou emulzi, která zanechá pokožku úžasně vláčnou a malinko olejovou, takže se nemusíte ničím mazat. Já chci rozhodně další peeling do sprchy a budu zkoušel i jiné značky a další vůně.
Cena: 129.-

TETESEPT


Koupelová sůl - vůně medu se jí rozhodně nedá upřít. Je tak intenzivní až jí je moc. Zahltila naši malou koupelnu, což mě vadilo, ale dceři vyhovovalo. No, však se tam koupala ona :-) Pokud máte rádi vůni medu, jděte do ní.
Cena: cca 30.-

BATISTE


Suchý šampon - jednoznačně nejlepší suchý šampon, jaký jsem vyzkoušela. Jenže já sucháč používám opravdu výjimečně. Tohle cestovní balení mi vydrželo skoro rok. Moc hezky voní a krásně vlasy načechrá.
Cena: plné balení 99.-

LINTEO, BIOAQUA


Odličovací polštářky - tyhle jsou dokonce se stříbrem. No, já žádný rozdíl od obyčejných nepoznala. Řekla bych průměr.
Cena: 35.-

Maska z Ebay - opět jedna maska na obličej, tentokrát s heřmánkem. Vyzkoušela dcera, protože heřmánek vysušuje, což ona na svoji pubertální pleť potřebuje. Maska ji pleť hezky zhydratovala, ale jinak žádnou změnu nepozorovala.
Cena: 20.-

VZOREČKY


GUERLAIN MOM Paris - óóó, taková krása. Nádherná, ženská, květinová vůně. Plná jasmínu, bergamotu a kdoví čeho voňavého. Ano, tohle si dovedu představit pod vánočním stromečkem :-)
Cena: 1819.-/ 50ml

CALVIN KLEIN- Euphoria je vůně, kterou plno žen miluje. Mně nevoní ani trochu. Je kořeněná, orientální, spíše pánská. Kdepak, tohle není nic pro můj nos.
Cena: 679.- / 50ml

VILLAGE CANDLE


Moje první votivní svíce od Village candle byla s vůní Tea Time. Hned na úvod musím napsat jednu negativní věc. Tato sklenička je právě na votivky. Když jsem ji tam posadila a zapálila, jednak se dost nehezky začala roztékat což opravdu nevypadalo hezky a voněla minimálně.
Pak jsem ji dala jako klasický vosk do aromalampy a.....konečně se rozvinula nádherná, teplá, hustá vůně čaje. Opravdový čas na čaj.....
Cena: 74.-

A to jsou moje veškeré spotřebované produkty.
Málo? Moc?
To záleží na úhlu pohledu :-)

Napište mi co vás zaujalo nebo mi doporučte svůj oblíbený peeling.


5 komentářů:

  1. A tentokrát žádné jídlo? :-D
    Díky za tip na lak - používám ho málo, tak ani nechci nic drahého. Balea zdá se bude dobrá volba. A zaujal mne ten sprchový peeling.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divné,že? Ale já prostě nenarazila na nic zajímavého, ale neboj na prosinec něco bude :-)

      Vymazat
  2. Fuj ten pudingový krém :D :D. Gely na holení Balea jsou za mě taky skvělý, já mám teď jednu limitku z Drážďan

    OdpovědětVymazat
  3. Ck Euphoria mám moc ráda! Jinak já taky votivky hned rozříznu a házím do aromalampy. Přijde mi že tak víc voní...

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.