sobota 2. prosince 2017

IONA GREYOVÁ: Dopisy, které nikdo nečetl

Na mém blogu najdete spousty knih. Většinou thrillery, psychologické či s tématikou koncentračních táborů.

Romány plné lásky, romantiky a velkých gest tady nenajdete. Nemám ráda červenou knihovnu ani přeslazené ženské knihy.

A pak jsem se dověděla o knize Dopisy, které nikdo nečetl....
Z e - shopu MEGAKNIHY mi ji poslali a já se dala do čtení.......


Román lásky amerického pilota a britské ženy v domácnosti. 


Klišé? 
Kniha plná růžového cukrování? 
Ženská červená knihovna?

Ani náhodou.....


Stella - mladinká dívka, sirotek, která se provdala za uznávaného muže - vikáře v jedné anglické vesničce. Tak moc toužila po lásce, po rodině. 
Tak moc se jí toho v manželství nedostávalo.
Pak potkala Dana. Amerického pilota. 
A stalo se...něco....

Dan - pilot amerického letectva. Muž, který je denně konfrontován se smrtí. Nic neočekává, nic nehledá....nejméně lásku. 
Pak potká Stellu.....
A stane se....něco....

Jess - dívka z roku 2011. Hledá úkryt před svým tyranským přítelem. Běží nočním městem a ukryje se v opuštěném domě.
Je zraněná na těle i na duši. 
V domě najde dopisy.
Dopisy, které nikdo nečetl......
Dopisy od Dana Stelle......


Co se tehdy stalo?
Proč Stella dopisy nedostala?
Proč nejsou Stella s Danem spolu?
Jess se rozhodne, že to zjistí, protože poslední dopis Dana pro Stellu se datuje na únor 2011, což je právě teď.


Já jsem tvrďák, u knih nebrečím a dojímá mě málo co. 
Nečtu romantické slaďárny a třeba kniha Než jsem tě potkala mě vůbec nebavila.

Ale tato kniha mě dostala. Je tak opravdová, laskavá, tak věrohodná.
Při čtení se mi odvíjel před očima nádherný film o lásce, která si zaslouží být největší. Opět se potvrdilo, že první láska je nejsilnější a nejkrásnější. Vím, že právě proto, že ti dva spolu prožili jen to krásné, ale to tomu nic neubírá.

V průběhu čtení jsem tajně posmrkávala a dojetím se mi stahovalo hrdlo. 
Po přečtení jsem dva dny nemohla začít číst jinou knihu. Chtěla jsem si uchovat ten krásný pocit z knihy.
Takové to jak máte chuť stát u okna a přehrávat si knihu znovu a malinko se usmívat a malinko vzdychat......

Dámy, pokud chcete najít knihu pod stromečkem a nevíte úplně jakou - tohle je můj tip.
Děkuji knižnímu e - shopu MEGAKNIHY za poskytnutí tohoto pokladu. 

Teď ji mají za skvělou cenu, TADY.

HODNOCENÍ


ANOTACE

V nálety zničeném Londýně se setkávají dva mladí lidé: nešťastně vdaná Stella a pilot amerického letectva Dan. Těch pár dnů roku 1943, kdy spolu byli šťastní, však uteče příliš rychle. Dan odchází bojovat, ale slibuje, že se pro Stellu vrátí. O sedmdesát let později vhazuje Dan do schránky poslední dopis. Jeden z mnoha, které Stelle poslal, a na které mu nikdy neodpověděla. Otevírá ho však Jess, mladá dívka, která v opuštěném domě hledá úkryt…


4 komentáře:

  1. Máme to stejně Míšo. Nečtu červenou knihovnu, nečtu romány o lásce. A tahle knížka je sakra o lásce! Přesto mě dostala a pocity z ní jsou u mě podobné jako u Tebe. Čekají až je hodím do klávesnice:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, vypadá zajímavě. Já bych si ráda pořídila takovou tu knížku Aristokratka, kterou všichni tak vychvalují, jak moc je vtipná.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.