čtvrtek 13. dubna 2017

CHET WILLIAMSON: Psychosanatorium

Knihu jsem vyhrála na některém blogu a odložila na poličku. Přednost dostaly knihy, které jsem měla k recenzi nebo osvědčení autoři. Jednoho dne jsem zjistila, že nemám co číst a sáhla po Sanatoriu. A už ji nedala z ruky.....



Norman Bates, známá postava ve světě zabijáků. Scéna ve filmu Psycho, kdy se pomalu blíží k vaně, poté odhrne závěs a bodá a bodá a bodá, je velmi známá. Rudá voda teče do odpadu a Norman odchází v šatech své, několik let, mrtvé matky do domu na kopci.
Nyní je v ústavu pro psychicky nemocné lidi, pro vězně, protože soud uznal, že je schizofrenik. Že nezabíjel on, ale matka v něm.....
Je z něj tichý, klidný, nekomunikativní člověk, který nechce mezi lidi. Má vlastní celu, vlastního lékaře.
Jednoho dne mu jeho lékař představí někoho o kom Norman nevěděl, že existuje. Jeho bratra, dokonce dvojče. Norman je zmaten, ale vlastně šťastný.....

Jenže v sanatoriu se začnou ztrácet lidé, zaměstnanci. Co se to děje? Odešli aniž by někomu řekli? Utekli, protože se v sanatoriu báli? Ale kde tedy jsou?



Kniha mě vtáhla do děje a já chtěla odhalit všechna tajemství. Nečekejte horror, jak někdo tuto knihu popisuje, ale spíše psychologické krimi. Nechápu, že jsem o knize nikde neslyšela, protože je opravdu dobrá.
Už jen nápad napsat "pokračování" příběhu o Normanovi...toho co bylo dál. To se mi zdá jako dobrý nápad.
A jak to všechno Chet Williamson zamotal je úžasné......



Zaujala vás kniha? Četli jste ji? Napište mi.

HODNOCENÍ:









1 komentář:

  1. Kniha mě zaujala už tím, že se jedná o prostředí o jaké se jedná. :) Možná po ní šáhnu, díky za tip :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.