čtvrtek 2. února 2017

SPOTŘEBOVÁNO: Leden 2017

A máme za sebou první měsíc roku 2017. Jak jste ho prožili? Dodržujete svá předsevzetí? Já si žádná nedávám, takže se nemusím stresovat :-)

Mám tady první letošní Spotřebováno. Můj koncept neměním. Bude tady kosmetika, jídlo i věci z domácnosti. Jdeme na to.



KOSMETIKA

STYLEFLEX


Lak na vlasy potřebujeme všechny. Nikdy, opravdu nikdy si nekupujte tento. Slepuje vlasy a hlavně, smrdí jako špinavé ponožky. 
Cena: cca 50.-

AVON


Krém na ruce s vůní vanilky opravdu krásně voní. Dobře se roztírá i vstřebává. Bohužel nic víc nedělá. Po použití jsem za chvilku měla pocit, že si ruce musím znovu natřít.
Cena: 49.- v akci

YVES ROCHER


Tělové mléko s vůní kokosu bylo úžasné. Vůně byla autentická, nic chemického jsem necítila. Hezky se vstřebávalo a velkým plusem je pumpička. Nikde nic nešroubujete, pouze pumpnete a je to.
Cena: cca 149.-

AVON


Tato toaletka je taková těžší, smyslná, dřevitá. Dlouho jsem si k ní nemohla najít cestu, ale teď v zimě to bylo ono. Na obrázku dole je vidět řetízek s měsíčkem, který má být pod rozprašovačem a zabraňuje nechtěnému zmáčknutí.


Pokud vím, má Avon celou sadu těchto Secret Fantasy toaletek. Docela bych chtěla vyzkoušet i další.
Cena: 259.- v akci

WELEDA


O tomto úžasném oleji jsem psala článek, tady. Vím, že si ho znovu pořídím,protože jsem si jej zamilovala.
Cena: tohle je vzorek, plné balení stojí cca 479.-

BIOFFICINA


Tyto vzorky mě vůbec nezaujaly. Jedná se o šampon s kondicionérem. Šampon skoro nepěnil, vlasy jsem měla drsné a vůně citrusů je pochybná. Kondicionér taky voněl divně, ale vlasy mi zjemnil a uhladil. Ale celé balení si určitě nekoupím.

DOMÁCNOST

YANKEE CANDLE


Vosky YC hýbou světem :-) Uznávám, i já jim propadla, ale ne fanaticky. Bundle up neboli Nabalte se je krásná zimní vůně. Svěží a veselá. Mám ji ráda.
Cena: kupovala jsem ji v akci za 43.- jinak stojí 61.-

POTRAVINY

COUNTRYLIFE


Datlový sirup je výborný na kaše, palačinky, lívance, poháry....Kupovala jsem ho ve zdravé výživě a rozhodně to není naposledy. Má krásnou plnou chuť datlí.
Cena: od 56.-

LIDL


V žádných Spotřebovancích nemůže chybět něco z Lidlu :-)Tohle je solené máslo z britského týdne. Jelikož miluji Nigelu ( psala jsem o ní i článek, tady) nebo Jamieho Olivera, kteří ho často zmiňují,chtěla jsem ho vyzkoušet. Vlastně mě ničím nepřekvapilo, prostě slané máslo. Moc dobré slané máslo. Na chleba i na vaření. A až bude další britský týden, rozhodně ho koupím. Protože cena je stejná jako za naše máslo.
Cena: 32.- 
TOPPO


I tahle pomazánka je z Lidlu. Doporučuji všem milovníkům sušených rajčat. Je fakt výborná. Jsou v ní kousky rajčátek, takže má typickou kyselosladkou chuť.


Tady je složení. 
Cena: do 20.-

A to je všechno. Napište mi co znáte a co je pro vás novinka. Těším se na komentáře.

11 komentářů:

  1. Ja mám tiež doma presne tento istý datlový sirup, ale javorový je pre mňa top :) Až tak ma neohúril.

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, tělové mléko s pumpičkou, díky za tip. Vím, co si příště přidám do objednávky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za varování před lakem na vlasy. Sice lakuji málo, ale zrovna mi dochází, tak budu kupovat nový. Aspoň vím, čemu se vyhnout ;-).
    A jinak mne klasicky nejvíc zaujalo jídlo - datlový sirup jsem ještě neměla, takže až spotřebuju javorový, zřejmě zkusím tento. Slané máslo určitě zkusím taky - jestli se ještě v Lidlu objeví a určitě vyzkouším i rajčatovou pomazánku.
    Díky za prima článek.

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi mám rada datlovy sirup a je to jediné čo sladké používam. Už viac ako 5 mesiacov nejem cukor a ani med takže toto je moja sladká záchrana. Ale pozerám aj obsah aby tam náhodou nebol cukor. Inak páči sa mi aj že si použila Weleda kozmetiku

    Zapoj sa do mojej valentínskej súťaže o krásnu vôňu

    OdpovědětVymazat
  5. To kokosové mydlo od YR vyzerá super :-)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Ten krém na ruce od Avonu mám také a musím říct, že mám na něj stejný názor. Nádherně voní, ale ruce moc nepromastí :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, dala bych si lívanece s datlovým sirupem :)

    OdpovědětVymazat
  8. S kremom na ruky z Avonu súhlasím, ostatné produkty veľmi nepoznám. :)

    Pozývam teba aj tvoje čitateľky na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2017/02/giveaway-ku-100-k-navstev-blogu.html

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.