úterý 24. ledna 2017

Víte co je Presco?

Eshop PRESCO GROUP nabízí diáře, plánovače, kalendáře......To byste si řekli na první pohled, ale najdete tam i knihy. Krásné knihy, naučné knihy, kuchařky. A já měla to štěstí, že mi z tohoto eshopu něco poslali :-)

Co všechno v balíčku bylo můžete zhlédnout TADY.

BAKE&THE CITY



Kulinářská cesta napříč Evropou. 
Já a jídlo jsme jedno a totéž, proto mi každá kuchařka udělá obrovskou radost. Ne že bych podle nich pravidelně vařila, to jen občas, ale strašně ráda v nich listuji, dívám se na obrázky krásných jídel a těším se, až právě tohle vyzkouším.



Celá kniha je rozdělena do několika etap, zastávek, tras.


Recepty jsou psané přehledně, což není u všech kuchařek zvykem. Co mě moc těší - jsou z běžně dostupných surovin. Nic víc mě neodradí než recept ve kterém čtu: 200g šťávy z aloe vera vera nebo něco podobného.


Jedna stránka je pro recept a druhá pro obrázek. 



Fotky jsou krásné a lákavé.


Pražská zastávka se věnuje Pražským lívancům. Brala bych sice spíše Pražské koláče, ale co nadělám :-) 
Rozhodně vím, že v této kuchařce budu často listovat a inspirovat se.
Cena: 329.- TADY


Druhou knihou je
OTOLÍNA A ŽLUTÁ KOČKA


Fotka naprosto nedokáže postihnout její krásu. Jsem dospělá ženská, ale tuhle knihu jsem si zamilovala na první pohled. Ano, pohled. Protože obsah ( jak jsem si naivně myslela) je dětský příběh.


Okouzleně jsem listovala a hladila nádherné kresby. Jsou dokonalé, černobílé s červeným detailem. A jak si tak sedím a koukám, přišla moje devatenáctiletá knihomolka, koukne mi přes rameno a říká: 

"To je Chris Riddell?"
"Cože, ty ho znáš?," já na to udiveně.
"Mami, jeho obrázky miluji od dětství. Že tu knížku nikomu nedáš?"


Nedám, maximálně půjčím a to jen prověřeným osobám :-)


Otolína je holčička, která žije v mrakodrapu a je věčně sama. Její rodiče jsou sběratelé a věčně někde ve světě.  Co to povídám, že je sama....Není, je s ní Pan Moura, vlasaté stvoření z močálů.

Oba milují záhady, vždy jim potřebují přijít na kloub.
A v této knize to nebude jinak....


Nádherná kniha, která bude bavit děti i dospělé. 
Dospěláci se budou usmívat a děti si vezmou ponaučení :-)

Cena: 229.- TADY


Ještě jednou moc děkuji eshopu PRESCO za obě knihy.

HODNOCENÍ:




1 komentář:

  1. Otolína je skvělá :) Mám ještě dva diáře a taky jsou naprosto úžasné. Presco umí.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.