sobota 7. ledna 2017

BRANDNOOZ BOX: Prosinec 2016

Prosinec je nějaký divný. Pořád jsem měla na všechno čas a najednou jsem nic nestíhala. Blog jsem vypustila úplně. Snad bude leden lepší :-) Pojďme se podívat jaký byl letošní poslední box.






CARLA


Docela dobrá čokoláda, má 37% kakaové sušiny. Obrázky malují děti. Já na té svojí mám žirafu Lízu :-)

MAXIVITA




V boxu byl od každé příchuti jeden sáček - naštěstí. Je to opravdu velký hnus, který je naprosto chemický. Nekupujte si to nikdy.

RICOLA


Tyto bonbony už v boxu byly. Mám je ráda a pokud nutně potřebujete něco cucat, tohle můžu doporučit.



ROTKAPPCHEN


Tyto dvě flaštičky mě potěšily. Nechutnají mi šumivá vína, proto si každoročně kupuji nějaké malinké na přípitek. Takže tohle je přímo pro mě a manžela. To světlé je nealko a zelené alko.



JUPÍ


Výborný sirup, který miluji do horkého čaje i jako klasický studený nápoj. Tohle můžu rozhodně doporučit.



KORUNNÍ



Ha ha ha, tohle mě fakt pobavilo. Voda k vínu. Ach jo. Pokud ji hodnotím jen jako vodu, je dobrá. Ale k vínu si pijte jakou chcete. A já mám stejně nejraději kohoutkovou.



PATIFU


Paštiky Patifu jsou moc dobré. Měla jsem je úplně všechny. A dcera je miluje.



TUC


 Kdo mě zná, ví, že mám tyto slané pochutiny ráda. A Tuc se řadí mezi ty, které jsou opravdu hodně dobré. A na Silvestra se hodí dvojnásob.


Celkově řadím box k průměru. Na to, že byl prosincový se mohli více vycajchnovat. Tak snad začnou nový rok lépe :-)

7 komentářů:

  1. Box se mi líbí tak na půl. Něco bych využila a něco by mě moc nenadchlo, ale i tak se mi tyto boxy líbí a snad si jednou taky objednám, jak budu v ČR. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tieto boxy sa mi vždy páčili, to očakávanie, že čo tam nájdeš musí byť super :)

    TheDaniellaBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Tento box mi přišel jako nejslabší :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. Já z tohohle boxu moc nadšená nebyla (viz ostatně moje hodnocení na blogu). Bonbóny jsem už zkusila a dopadlo to, jak jsm čekala - nechutnají mi. Maxivitu jsem měla tu echinaceovou - je to voňavá sladká voda, ale hrozné mi to nepřišlo. Váhám, jestli vyzkoušet švestku se skořicí nebo ji rovnou posunout dál (nepoužívám sirupy, skořicová příchuť mi chutná akorát ve svařáku, v čaji ne, takže se trochu bojím, že to bude jak s bonbóny Ricola...)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslí že box naplnily pěkně tématicky a v+tšinu produktů bych já osobně využila. Měla jsem Horký nápoj, nebylo to nejhorší ale zázrak to nebyl. Tuc si dám jen příležitostně ale jsou dobré, voda k vínu mi přijde trošku zbytečná, myslím že postačí obyčejná z kohoutku. Ricola bonbonky miluji a šumivá vína já naopak mám nejradši.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o takomto niečom som ešte nepočula, ale sú tam samé mňamky:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.