čtvrtek 1. září 2016

POZOR - Limitovaná edice GLANC BOXU

HALÓ, haló.
Na vědomost se dává, že Brandnooz vydává limitovanou edici GLANC BOXU.



Tady je popis:

Pečlivě jsme pro vás přes celé léto vybírali nejlepší novinky ze světa kosmetiky a přípravků pro domácnost...a pozor, pozor, je to opět tady...nová limitovaná edice Glanc box! :-)
Rozbalte si s námi své nové oblíbené kosmetické přípravky, objevte nové praktické pomocníky pro péči o vaši domácnost a v neposlední řadě, ušetřete i rodinný rozpočet!

Ty nejlepší novinky na trhu v hodnotě více než 750 Kč, pečlivě zabalené do elegantní krabičky.  Objednat lze jednoduše klikem ZDEDoručení je zdarma :-)

A PRO SVÉ ČTENÁŘKY MÁM KÓD NA SLEVU, TAKŽE HO MŮŽETE MÍT ZA 299.-

3R4HXCHVFN


9 komentářů:

  1. Za 299,- je i normálně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro předplatitele, ale pro ty, kdo box nikdy neměl je cena 345.-

      Vymazat
  2. Nevis, za jak dlouho by mi mohl tak dojit? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo boxík už mám také objednaný a těším se na novinky :o)
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky jsem tam našla nějakou super věc...a ne jednu. A ta fialová barva krabice :-)

      Vymazat
  4. tyjo vidis jsem si ho chtela objednat, dik za pripomenuti :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.