neděle 3. dubna 2016

BRANDNOOZ box: březen 2016

Taky už tak nedočkavě vyhlížíte sluníčko jako já? Letos byla zima nějaká divná, nejen počasím, ale i atmosférou. Tedy alespoň pro mě. V práci neskutečný stres a doma pak jen unavené ploužení. Nikam se mi nechtělo a nic se mi nechtělo. A přitom jsem toho měla tolik co dělat....Ale přestanu si stěžovat a jdeme na box.

Tentokrát se box moc povedl.



Časopis psychologie mě baví, nejsou v něm tisíce reklam, ale články, které mají hlavu a patu.

Rozhovor s Aňou mě utvrdil v tom, že chci její knihu P.S.

BALCONI - CeReal, Mix Max Karamel



Vím, že tyhle pochoutky nejsou zrovna nejzdravější, ale pokud máte chuť na něco dobrého, tohle vám ji uspokojí. Měkoučký piškot s výbornou náplní se rozpustí v ústech....opravdu mňam.

CHOCOLAND - Fruity 45%



Já měla příchuť malin a borůvek. Je to taková ta sušenka s marmeládou nahoře. Na mě byla ta marmeláda sladká a dost se lepila na zuby. Dětem bude nejspíš chutnat.

EFKO - červená řepa, předvařená, chlazená


Tohle je pro mě  top boxu. Kolem takto připravené řepy chodím v Lidlu už pěkně dlouho a vždycky si říkám, že přece nejsem tak líná, abych si řepu sama neoloupala a neuvařila. A voilá, mám ji v boxu. Dokonce jsem na kartičce našla i recept na pomazánku. No, až vyzkouším, určitě se objeví na blogu.

FIGARO - Perličky


Bonboniery Figaro jsou dobré snad všechny. Co víc k ní napsat? 

KAND - živáňská omáčka tradiční




V boxu mohla být ještě druhá varianta - se žampiony. Tato tradiční byla jemně pikantní, ideální na maso ke špagetám. Což jsme udělali a byli spokojení :-)

MAGGI - tekuté koření





Tekuté koření do polévky....tohle jsem doma neměla ani nepamatuji. Nemám potřebu si s tím dochucovat...takže nejspíš poputuje k někomu, kdo ji upotřebí. 

SPAK - SOUR CREAM omáčka




Tato omáčka je výborná. Prostě zakysaná smetana s majonézou. Je fajn, že dělají menší skleničky, pro lidi, kteří jsou sami nebo v páru. Ale ta cena? Budu pokračovat ve vlastní výrobě :-)

TOP TOPIC - citrón




Všechny tyhle citrusové, bublinkové nápoje jsou stejné. Já v nich prostě nevidím, ani necítím, rozdíl. Dobrá - nic víc, nic míň.

VITANA - Farmářská polévka




Tohle vypadá docela dobře. Zatím jsem ani jednu nevyzkoušela, ale co nejdřív to plánuji. Určitě sem dopíšu jak jsem byla/nebyla spokojená.

ZÁTKOVY TĚSTOVINY - celozrnné




Já vám nevím...mají jinou konzistenci a hlavně chuť než obyčejné těstoviny a, podle mě, nejsou v jídle chutné. Já tam cítím divnou pachuť, jemnou, ale přesto mi kazí požitek z jídla. Já určitě zůstanu u klasiky...

AHMAD TEA - Contemporary




Tyhle čaje mají tak krásné obaly a jména, že prostě nemůžou být špatné :-) V boxu byly 3 sáčky a já ke každému dám popisek, protože i ty jsou krásné :-) 
Všechny je můžete koupit TADY

MILK OOLONG:
http://obchod.ahmadtea.cz/

Z čínského pohoří Wu Yi pochází tento pozoruhodný čaj, který oslovuje svou vybranou sladkou chutí, něžným mléčným nádechem a světlou žlutou barvou. Jeho chuť je příjemným exotickým dobrodružstvím, které v sobě spojuje tóny černého a zeleného čaje. Během krátké fermentace se ztrácí typická hořkost a zůstává jemná zemitá chuť s květinovou vůní.

CHAI SPICE:
http://obchod.ahmadtea.cz/

Tradiční chuť vybrané směsi černého čajez Asámu se mísí s okouzlujícími příchutěmi hřebíčku, skořice, zázvoru a kardamomu. Vzniká tak tajuplná a harmonická kombinace s exotickým aroma, ve které vynikají sladké a kořeněné tóny. Hřejivý a uklidňující šálek toho čaje je skvělou volbou pro chvíle pohody a po jídle.

MAPLE SYRUP
http://obchod.ahmadtea.cz/

Obliba javorového sirupu nekončí kanadskými hranicemi. V kombinaci se směsí prvotřídního čínského zeleného čajevytváří osobité aroma rozpuštěné v lahodném nápoji s lehkými karamelovými tóny. Těm dodává zelený čaj svěží nádech. Šálek tohoto čaje vyhoví těm, kteří uvítají jemnou sladkost, i těm, kteří si rádi dopřejí netradiční dobrodružství.

Tak co myslíte, byli byste s tímto boxem stejně spokojeni jako já? 

POZOR, POZOR - mám zaručené zprávy, že se, pro předplatitele, chystá další BEST OF BOX. Takže sledujte stránky BRANDNOOZ BOXU









20 komentářů:

  1. Ty perličky mám ráda a nový top topic určitě vyzkouším.
    S láskou Rose :* - zvu Tě na Můj blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tie perličky zaujali aj mňa najviac :) Asi by som ich hneď zjedla :D

    pinkshaaark

    OdpovědětVymazat
  3. Ty těstoviny mi taky nechutnají. Udělala jsem si je k obědu s omáčkou a jsou divné, jak kdyby byly s pískem nebo tak něco :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem vyhlížela sluníčko, ale jak vylezlo, tak jsem akorát onemocněla. :-/ Ty těstoviny jsem ještě nejedla, ale jinak se mi box moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Já boxům pořád odolávala a tenhle jsem dostala více méně omylem (když jsem se pokoušela objednat si Glanc box ;-), na který jsi tu měla recenzi, - viz článek na mém blogu http://werka13.blog.cz/). Ale nakonec jsem byla vcelku spokojená (ikdyž bych bývala tu kosmetiku a drogérii raději). A protože mám ráda překvapení, tak nevylučuji, že si nějaký zas objednám. Ale předplácet asi nebudu, protože každý měsíc by to na mne asi bylo moc.
    Jinak pro mne taky nejlepší z balíku byla ta červená řepa...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokoušela? On ti nešel objednat? To je divné....Já překvapení taky miluji :-)

      Vymazat
    2. No - já si myslela, že jsen si objednala právě ten Glanc. A přišlo jídlo :-). Asi jsem někde udělala nějakou chybu. Nebo ji udělal Brandnooz. Ale to už je fuk... Nakonec nelituju.

      Vymazat
  6. Tak já jsem svůj box rozbalovala teprve včera, a odolala jsem všem článkům s jeho unboxingem. Musím říct, že jsem z boxu nadšená! Ale jsem ráda, že jsem dostala variantu s těstovinami a ne s omáčkou :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  7. Boxík se mi moc líbí, nejvíc bych si pochutnala na tyčinkách a čokoládě. Na tomto boxu mi ale vadí způsob platby. Když jsem se dívala na posled, dalo se platit jen kartou a to nechci, mám radši obyč převod, přijde mi to bezpečnější

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to nevadí, mydlím, že máme dost zabezpečený pc....ale máš pravdu, hodně holek mi píše, že je to odrazuje.

      Vymazat
  8. Box vypadá zajímavě, ale asi nejsem takový gurmán :D Ale radost by udělal!

    OdpovědětVymazat
  9. Možná čaj a perličky, ale jinak mě moc neoslovil...

    OdpovědětVymazat
  10. Priznám sa, že som vždy túžila po brandnooz boxe. Vždy sú tam skvelé veci a tento box je mimoriadny. Aspoň takýmito krásnymi clankami si spestrujem deň a aj keď som ho nedostala max teším sa spolu s obdarovanou blogerkou aké dobroty dostalmna osobne velmi zaujali cajiky, ale aj figaro.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.