neděle 21. února 2016

UNBOXING: MY FOOD

Ani já jsem neodolala a nakoupila v MY FOOD. Čemu jsem neodolala?

Moje oblíbená food blogerka KAČKA ze SMOOTHCOOKING, v některým ze svých článků nebo videí, uveřejnila slevový kód na 50 .-, právě na My food. Myslím, že kód stále platí, je to SM-smoothcooking.
Společně s tím, že na první nákup je 100.- sleva, a pokud nakoupíte nad 500.-, doprava zdarma, jsem si řekla, že se to vyplatí.

Jelikož jsem absolutní blázen do boxů, což vy, co mě pravidelně sledujete, víte, zaujalo mě, že eshop nabízí 3 druhy boxů.

Nejmenší za 199.-, který je popsaný jako Mlsáme sami a málo
Větší za 399.-, který je popsaný jako Mlsáme sami a hodně
Rodinný za 599.- a ten je popsaný jako Mlsá celá rodina



Více najde TADY.

Ale to už stačí. Jdeme na to co jsem nakoupila já.

Spousta bublinkové folie...

....a tady už vykukují dobroty :-)

FLAP JACK a PALEO BAR BAR


Jak vidíte koupila jsem hned 4 Flap Jacky, protože jsem věděla, že udělám dceři velkou radost. Ty tmavé jsou s kakaem a mandlemi a už jsou fuč. Jsou výborné. Ale ty světlé s kokosem a čokoládou jsou luxusní. Rozhodně doporučuji. Tahle svačinka vás dokonale zasytí nejméně na 2 hodiny.
Cena: 27.- a 29.-
Paleo je s příchutí kokosu a kešu. Lidi zlatí, pokud chcete vědět jak chutnají měsíc používané ponožky, po výstupu na Kilimandžáro, tak si tohle kupte a ochutnejte. Hnus, velebnost. Nominuji na Hnusáka roku!
Cena: 33.-!!!

BIO LNĚNÉ ROLKY S POMERANČEM 


I tohle už jsme ochutnala a usoudila, že to celkem jde. Sice nic, po čem bych toužila a hned objednala znovu....prostě semínka v mírně nakyslé, pomerančové hmotě.
Cena: 59.-

TAPIOCA PERLY


Perly jsem si koupila jen proto, že si je koupila i Kačka :-) No jo, no...a teď budu čekat co z toho vytvoří, abych mohla perličky taky vyzkoušet :-) Je to prostě něco na vaření pudinku nebo na zahušťování jídla nebo kdoví na co :-) Pokud tohle znáte, napište mi co s tím.
Cena: 24.- +/-

TRADIČNÍ HOLANDSKÉ SIRUPOVÉ WAFLE A MISTROVA PEČEŤ JANSKÝ 


Wafličky jsem prostě musela koupit, protože je miluje můj manžel. Takže k Valentýnu, který vlastně neslavíme, i když... ( už jste viděli ?), jsem mu je prostě musela vzít. Jsou výborné, všechny ostatní se můžou jít schovat.
Cena: 59.-
Belgická čokoláda tmavá s lískovými oříšky, s pekanovými ořechy, brusinkami, borůvkami, meruňkami....musím ještě něco říkat? 
Taky pro mého drahého.
Cena: 75.-

TRADIČNÍ PAŠTIKA 



Bůčková - opět pro manžela, protože tohle je jeho svatý grál. Mluví o ní, jaká kdysi dávno bývala, že se jí dnes už žádná, ala bůčková, nevyrovná. Tak jsem zvědavá co řekne na tuhle. Šetří si ji, ještě je pořád celá v lednici :-)
Cena: +/- 50.-

ACTI - SNACK a UZENÉ MANDLE


Acti- snack nut mix jsem koupila, protože oříšky máme rádi všichni. A do musli nebo kaše jsou výborné. Tady je mix mandlí, kešu, pistácií a brazilských ořechů.
Cena: 35.-
Pražené mandle UZENÉ jsem koupila, protože miluji uzené oříšky. A tohle je trochu zklamání. Jsou tak jemně uzené, až tam skoro nic nejde cítit :-( 
Cena: 37.-

A TROCHA KOŘENÍ


Pepř zelený celý - prostě pepř, by se řeklo, ale....tento je od GREŠÍKA a ten je známý tím, že má velmi kvalitní a velmi české koření :-)
Cena: 39.-
Kayenský pepř - další pepř....
Cena: 29.-

A to je všechno. Opět jedna moje klasická nepovedená fotka....ale co už?

Nezapomeňte se zapojit do soutěžení TADY do 29. 2. 2016


8 komentářů:

  1. Takže tentokrát ne box, ale vlastní výběr :-)?
    Na využití tapiokových perel se asi najde něco na fitness blozích - určitě už jsem o nich u někoho četla (akorát si nepamatuji u koho, takže je to vlastně rada na houby).
    http://werka13.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Že existuje i takový box jsem neměla ani tušení, ale krásně sis vybrala, i když ne všechno chutnalo podle tvých představ. Zajímalo by mě, jak bude manžel spokojený s tou paštikou. Ono co bývaly kdysi ty paštiky, tak se jim teď opravdu nic nevyrovná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Tu sušenky s kokosem, mňam! :) To bych taky mohla zkusit.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty flapjacky, hned bych celý nákup ukradla včetně té krásné čokolády a koření, toho není nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
  5. Ooh bože, dostala jsem hlad..
    http://karlajonasova.wix.com/carolineklein

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.