neděle 13. prosince 2015

Lauren Myracle, John Green, Maureen Johnson: Sněží, sněží......

Tato knížka mě zaujala obalem, je totiž nádherně zimní, evokující Vánoce.....je krásný. A vůbec nevypadá jako na tomto obrázku....


Ale spíše jako tento z mého Iphone......




....i když ani tady nevynikne nádhera vloček, které jsou postříbřené. A barva přebalu je studeně modře metalízová :-) Když jsem knihu začala číst, po každé kapitole jsem ji musela zavřít a podívat se na přebal, sáhnout si na něj. 
A navíc na začátku každé kapitoly jsou vločky.... 


.....prostě vánoční čas tato kniha navodí, ani číst ji nemusíte :-)
Což by ovšem byla škoda. 

3 spisovatelé = 3 povídky. Už jen slovo "povídka" v někom vzbuzuje nechuť číst. Takže raději řeknu, že jsou to tři příběhy, To zní líp, ne?

Podotýkám, že si knihu koupila moje knihomolka-dcera. Já neměla co číst a když jsem na její poličce uviděla ten obal.....Halt, člověk nejen očima jí, ale i knihy konzumuje :-) Tím chci říct, že je kniha spíše pro teenagery a rozhodně ji doporučuji jako vánoční dárek. Například na tomto odkaze BUXu ji mají za dobrou cenu a zaručují dodání do Vánoc.
 

Takže, všechny tři příběhy rozvíjí příběhy lásky, zamilovanosti, pubertální hlouposti, zklamání, nalezení nehledaného, kouzla Vánoc.......Každý příběh je malinko jiný a malinko stejný. Tak jak to v životě chodí. Občas myslíte, že máte lásku, aby jste vzápětí zjistili, že jste měli jen klapky na očích. Občas nevíte, že máte lásku na dosah a zjistíte to, když hledáte.....roztleskávačky :-) 

Každý příběh je jiný, je od jiného autora, ale přesto je něco spojuje.......

Přeji všem krásnou třetí adventní neděli.



3 komentáře:

  1. Knížka se mi strašně líbí po vzhledové stránce, k Adventu se opravdu hodí, ale stejně mě odrazuje jeden spisovatel a to John Green, protože žádná jeho knížka se mi nelíbila.

    Čtení na dlouhé zimní večery

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že jeho příběh je asi nejslabší, ale v kontextu to nevadí :-)

      Vymazat
  2. nech sneží (alebo pre mňa skôr v origináli let it snow, preferujem to) ma láka odvtedy, ako som sa o nej dozvedela. najradšej by som si ju prečítala v angličtine, musím sa po nej niekedy poobzerať a páči sa mi predstava, že by som z toho spravila svoju vlastnú tradíciu - prečítala by som ju každý rok na vianoce. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.