neděle 28. června 2015

Zdravá kotleta

Je to naprosto jednoduchý a velmi variabilní recept. Dávám ho sem jako inspiraci, když je potřeba rychle připravit oběd a ještě se zavděčit zdravomilným jedlíkům :-)

Připrav si:
  • 4 kotlety 
  • Kořenící směs od Maggi na krkovičku ( nebo si připrav svoji)
  • Ledový salát, paprika, rajčata, okurka, mrkev.....fantazii se meze nekladou
  • Zakysaná smetana, česnek, kremžská hořčice, sůl, pepř- na dresing
  • Efko Pronto per pasta se sušenými rajčaty, česnekem a feferony-  je tak neskutečně dobrá a tak krásně pasuje ke grilovanému masu ( nebo třeba hermelínu), že si bez ní žádné grilování neužiji :-), více ZDE
A to je vše.





Postup: 
  • Kořenící směs připrav dle pokynů na sáčku, tady musím podotknout, že tato marináda je opravdu výborná, trochu více informací o ní tady
  • Na kotlety naplácej marinádu a šup do lednice. Já je dala do pečícího sáčku, ale to jen proto, že jsem ho měla nevyužitý :-) Zde by mohly odpočívat celou noc, mně musely stačit dvě hodinky
  • A pak už jen šup na gril


Jak připravit dresing nebo připravit zeleninu na talíř....to snad ani nemusím :-)
Na kotletku jsem dala porci rajčatovo-feferonkovo-česnekové dobroty od Efka a tím bylo dílo dovršeno.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.