sobota 28. března 2015

Brandnooz box: březen 2015

Březen- za kamna vlezem. To naprosto vystihuje dnešní den. Ale včera bylo nejen docela hezky, ale hlavně na mě doma čekal březnový boxík.
Dáme se do toho.

BRANDNOOZ BOX


Všechno ještě uloženo v zelené krabici, vystlané takovým tím chroštím....nevím, co to přesně je, ale.....víte na co jsem ho použila? Na obalení věnečku, který jsem jarně nazdobila :-) Až ho nafotím, tak dám odkaz. Vypadá fakt dobře....no, a to je vlastně recyklace. Paráda, chovám se ekologicky :-)
A teď zpátky k boxu.



VEST Makovky


Křehké extra makové krekry, které mají mák vmíchaný přímo do těsta a spolu s jemnou solí použitý také jako posyp. Výborné k pohoštění rodiny či přátel a k dotvoření příjemné pohodové atmosféry jedinečných i všedních okamžiků. Nyní na trhu v limitované edici s 20% obsahu navíc.
Cena: 18 Kč/ 90g
Můj názor: Na takové to domácí uždibování u televize- dobré. Ale atmosféru a jedinečnost okamžiku nezvedne :-) 

BOHEMIA Chips- pečené kuře


Křupavé, voňavé, dozlatova vypečené....Už jste ochutnali skvělé, nové Bohemia Chips s příchutí pečeného kuřete? Otevřete sáček a vychutnejte si vůni a chuť křupavého pečeného kuřete na vašich oblíbených chipsech. Jsou připravované z těch nejkvalitnějších brambor a fritované pouze na 100% slunečnicovém oleji.
Cena: 25,90 Kč/77 g
Můj názor: Já mám prostě chipsy ráda, bohužel. Ochutnávání tohoto sáčku dopadlo tak, že jsem nedala nikomu nic a křoupat jsem se snažila tak potichu, aby po mně nikdo nechtěl ani kousek. Což znamená, že za mě ANO. Naštěstí mám rozum a konzumuji je jen když jsou v boxu, sama bych je totiž nekoupila. Jednak- ta cena...jednak- mám rozum :-)

ASTERIX a Obelix- kids drink


Dětský nápoj s ovocnou příchutí. Dodá sílu a energii jakou mají komixové postavičky na obalu. Osvěžující nápoj je bohatý na obsah vitamínů, nezbytných pro vývoj dětí. Bez chemické konzervace, pasterováno. 
Cena: 19,90 Kč/ 205 ml
Můj názor: Toto jde úplně mimo mě. Sladké cosi, tvářící se jako energy drink, což jako matka nechápu. Svým dětem bych to v žádném případě nekoupila. Představu o dodávání vitamínů dětem mám prostě jinou. A mimochodem, dcera ho vypila( už je velká, jedna plechovka ji neublíží) a Obelixem se nestala :-)

KRUŠOVICE desítka


Design nové krušovické pivní edice se spojuje s MS v ledním hokeji 2015. Na obalech všech produktů nechybí logo Mezinárodní hokejové federace a ani nápadité číselné ztvárnění stupňovitosti, které má podobu hokejového skóre.
Cena: 14,90 Kč/ 0,5 l
Můj názor: Nejsem fajnšmekr, proto říkám....pivo :-) Budu k němu muset upéct kachnu. Design opravdu hezký.

KAND dijonská hořčice


Oblíbená pochutina, která nesmí chybět v žádné kuchyni. Vedle tradičních hořčic nabízí společnost Kand také řadu prémiových. Dijonská hořčice je typická svou pikantně ostrou chutí. vyrobená dle originální receptury v Reine de Dijon.
Cena: 29,90 Kč/ 200g
Můj názor: Hořčice od Kandu už v boxu byly, takže vím, že jsou opravdu dobré. Tato správně pálivá, tak, že vám spustí nudle jako šráky ( já vím, fuj :-)), je suprová. Fakt ji doporučuji.

SCHWARTAU Extra


Schwartau- 100% ovocná chuť
  • garantovaný původ ovoce
  • Pečlivě vybrané ovoce
  • Přírodní chuť
Cena: 69,90 Kč/ 340g
Můj názor: MŇAM, mňam, mňam....děkuji ti, dobrá vílo, která si mi do boxu vybrala borůvkovou chuť. Co víc říct? Tyto marmelády jsou prostě výborné. Ano, cena je vyšší. No, proto mám Brandnooz box, díky němu mám už druhou....nebo třetí?

VITANA poctivá tatarská omáčka


Ochutnejte poctivé majonézy a tatarské omáčky od Vitany. Určitě vás mile překvapí svou lahodnou chutí. Ta je zaručena především kvalitní recepturou. Poctivý obsah vaječných žloutků v kombinaci s kvalitním olejem vytváří ideální chuť pro vaše každodenní dochucování oblíbených jídel.
Cena: 24,90 Kč/ 240 ml
Můj názor:Hned jak ji vyzkouším, dám vědět :-)


MEGGLE Lactose free smetana ke šlehaní 30% tuku


Společnost Meggle rozšířila řadu bezlaktózových produktů o tuto novinku, které má široké použití a to nejen pro lidi, trpící intolerancí na mléčný cukr. Výborně se hodí pro přípravu náplní, pro dozdobení zákusků, ovocných salátů nebo zmrzlinových pohárů,
Cena: 29,90 Kč/ 200 ml
Můj názor: Ano, je fajn, že se myslí na lidi, kteří mají zdravotní problém. Sama bych si ji nekoupila, protože nemám důvod. 

BALCONI wafers



Lahodná kombinace jemného lísko-oříškového krému a křupavých oplatek. Italská značka Balconi vstupuje na trh s novinkou "Balconi Wafers". 
Cena: 9, 90/ 45g
Můj názor: křehké mini oplatečky....jsou dobré, rozhodně je koupím, až budou na trhu.

CHOCOLAND Jsem kaštanová


Neodolatelná tyčinka z belgické čokolády s výbornou náplní s lískových oříšků a kakaa. Položte si kousek na jazyk a vychutnejte magický efekt tající čokolády. Tato novinka na vás čeká v obchodech spolu s další čokoládovou tyčinkou Jsem kávová. 
Cena: 8 Kč/ 31g
Můj názor: Za osm kaček, to teda bude něco....jsem si skepticky pomyslela než jsem ji ochutnala. A bylo- dobrota. Velmi dobrá čokoláda na povrchu a vevnitř tuhá náplň. Jo, za osm kaček fajn. A až uvidím kávovou, určitě ji koupím. 
Mimochodem, taky jste si mysleli, že když je něco kaštanového, mělo by to být z kaštanů?

CORNY- Big friut


Milujete ovoce? Inu, čerstvé ovoce není vždycky po ruce. Ochutnejte novinku Corny Big fruit. Pojí v sobě zdravost cereálií a šťavnatou chuť jahod. S Corny big fruit je život ovocnější.
Cena: 14,90 Kč/ 40 g
Můj názor: Aby jste si dokázali představit velikost, je to ta velká tyčinka. A je dobrá. Plná velkých kusů jahod, nepřeslazená. Plnohodnotná svačinka.

?????

A ještě byly v boxu dva časopisy: lednový Svět ženy a březnový Marianne Bydlení
Cena: 64 Kč- to jen za Marianne, druhý byl zadarmo.
Můj názor: Hernajs, boxe, nezapočítávej do celkové hodnoty i časopisy. Už jsme ti to, my brandnozáci, říkali několikrát. 















8 komentářů:

  1. Taky jsem se pozastavila nad složením kaštanové tyčinky bez kaštanů:-))Baví mě číst Tvé komentáře.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :-) Asi je málo kaštanů :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že není box i na Slovensku. Jinak brambůrky jím asi podobně jako ty. :-D

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není? To je opravdu škoda. Beauty boxy mi nic neříkají, co bych s tolika kosmetickýmI příprávky dělala? Ale jídlo, pochutiny, dobrůtky.....to je jiná :-)

      Vymazat
  4. Myslím, že výraz -kaštany je podle tvaru....ne? Jako kaštánky v řadě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná :-) Nevím proč jsem si myslela, že kaštany= náplň z kaštanů.

      Vymazat
  5. mno....kaštanová mi nechutnala ani když byla v tom červeném starém obale, takže mi bohužel našmakuje ani nová verze :-(
    Nevím, jak to dělají, ale při více variantách výrobků mi vždycky vyberou ten, který chci nejmíň :-(( chtěla jsem borůvkovou marmeládu a majonézu, mám jahovodovou a tatarku. Minule jsem toužila po mslinových tyčinkách emko a hrozně jsem nechtěla grepové, no samozřejmě jsem je dostala. Atd. Atd. Ještěže už končím. Jako nebylo to špatné období s brandnoozem, ale momentálně potřebuji peníze na něco jiného než záhadnou krabici s jídlem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkuste myslet na to co chcete, ne na to co nechcete. Pozitivní myšlenky:-) Já to tajemno ohledně krabice miluji. Ano, občas příjde to co si až tak nepřeji, ale s tím musí člověk počítat.
      Hezký den.

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.